/f.eu1.jwwb.nl%2Fpublic%2Fk%2Fn%2Fw%2Ftemp-gqskvjhossyfyobpzqtm%2F6u8bll%2Fbestellingen.png)
Verzenden & bezorgen
- Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Gadgetmore worden geleverd door PostNL, DHL of DPD. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL, DHL of DPD. In deze email wordt daarnaast de track & trace code vermeldt, zodat u de bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres. vanaf 30.- euro zijn de verzendkosten gratis. Wij versturen onze pakketten altijd met een track & tracé code, zodat deze altijd is te volgen waar u pakket is.
Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus of via de app of de mail van Postnl, DHL of DPD. Hiermee kunt u op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen via de website van de vervoerder. Bestellingen die op werkdagen worden geplaats maandag tot vrijdag worden meestal de volgende dag bij u bezorgt. Bestellingen die in het weekend worden geplaats worden dinsdag bezorgt.
- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer u voor 15:00 besteld een pakket zending en voor 17:00 brievenbus zending op werkdagen, zal uw bestelling de volgende werkdag (ook op zaterdag) bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons.
- Kan ik mijn bestelling wijzigen?
U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij onze vervoerders. U kunt altijd een email sturen naar info @ Gadgetmore.eu Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd dient te worden.
- Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?
Zodra uw bestelling is binnengekomen bij onze webshop Gadgetmore.nl, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.
- Wat is de huidige status van mijn bestelling?
Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens. Dit kunt u terug zien op de factuur bij opmerking die meegestuurd wordt. Hier staat ook uw track & tracé code link.
- Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?
In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Gadgetmore via de contact pagina.