Gratis verzending vanaf 35,- euro, Op werkdagen voor 17:00 uur besteld morgen in huis.

Bestellingen

  • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Gadgetmore worden geleverd door PostNL, DHL of DPD. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL, DHL of DPD. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat u de bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres. vanaf 35,00 euro zijn de verzendkosten gratis.

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus of via de app van Postnl, DHL of DPD. Hiermee kunt u op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen via de website van de vervoerder. Bestellingen die op werkdagen worden geplaats maandag tot vrijdag worden meestal de volgende dag bij u bezorgt. Bestellingen die in het weekend worden geplaats worden dinsdag bezorgt. 

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer u voor 15:00 besteld een pakket zending en voor 17:00 brievenbus zending, zal uw bestelling de volgende werkdag (ook op zaterdag) bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij onze vervoerders. U kunt altijd een email sturen naar info @ Gadgetmore.eu Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd dient te worden.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Gadgetmore, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

  • Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens. Dit kunt u terug zien op de factuur bij opmerking die meegestuurd wordt.

  • Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Gadgetmore.


Bezorgen

    • Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

    Verzendkosten bedragen voor een brievenbuspakketje altijd met track en trace code zijn €3,95. Een pakket verzending kost  €5,95 met track en trace, per bestelling.  Vanaf 35,00 euro zijn de verzendkosten gratis.

    • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, DHL of DPD, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van vervoerder.

    • Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

    Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres. U kunt er ook voor kiezen om deze bij een pakketpunt te laten bezorgen bij u in de buurt.

    • Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

    Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met ons. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Gadgetmore.


    Retournering

    • Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

    U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

    • Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

    Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

    Stuur een e-mail naar info @ Gadgetmore.eu onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.

    Je stuurt het product terug naar ons (op eigen kosten dit hoeft niet wanneer je het terugstuurt vanwege een defect).

    Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.

    De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.

    Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, versturen wij u een verzendlabel waarmee u uw bestelling kunt terugsturen. Indien u vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice.

    • Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

    Natuurlijk krijgt u uw geld terug, wanneer u uw product terugstuurt. Dit bedrag wordt automatisch terug gestort binnen 14 dagen op uw rekening. Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn). Weet u niet zeker of uw producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze klantenservice.

    • Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

    De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.


    Hoe kan ik betalen

    Wij bieden verschillende betaalmethodes aan. Hieronder vind je een overzicht met de huidige betaalmethodes. Je kan bij ons betalen met de volgende betaalmethodes: I